Jun 25, 2007

Intervjuer och Arbetsprover.

Jag beskriver väl dagen mest då... också.
Det hela började med en snabb genomgång av hur skolan såg ut och vars toaletterna vart å så. Sen så bar det iväg till ett annat litet ställe där jag och 3 st till skulle genomföra arbetsprover. Just nu berättar jag inte var det var just för att det är så mycket folk som skall göra samma efter mig men det kommer. Jag fick iallafall en skitbra idé och gjorde ett väldans bra arbetsprov. Sen var det lunch, gick och käkade på nått kebabställe och en jävla mås kom å försökte käka upp min mat när jag vars å hämtade bestick. Sen var det tillbaka och intervjuerna kunde starta, 3 st drog in mig i en liten fängelsecell (ja, det var en cell på riktigt då alla lokaler min framtida klass kanske kommer vara i är ett gammalt fängelse). Iallafall, fick jävligt bra frågor typ som hur jag ser mig själv om 10 år och typ hur jag funkar som människa, vad är min bästa/sämsta egenskap och lite standardfrågor. Intervjuen gick väldigt bra dock, får dock fixa lite på mina arbetsprover då det hade blivit ett misstag typ. Pinsamt... Men men. Nu har jag satt mig på ett sunkigt internetcafé tyå 10 minuter från vandrarhemmet med massa finniga 13 åringar som sitter å spelar CS i typ 50 graders hetta. Kul. Karlskrona är rätt dött, jag vill flytta hit. Lätt. Nu skall jag käka igen sen så blir det tillbaka å se på TV hela kvällen å läsa Fuck Logic, en mycket bra bok. Men frid vänner. Holla~

No comments: