Jun 27, 2007

1334$

Ja damn asså, nu sitter jag här kvällen innan med ett ostädat rum, en opackad väska och ett jävla illamående från allt godis jag drog i mig ikväll. Men fan va värt det var. Iallafall jag bestämmer mig nog för att packa imorgon, det är ju värt att vänta tills sista dagen liksom... Just det, för er som inte vet drar jag till NY imorgon. USA liksom. Jag har gjort lite grejer under dagen just för att slippa packa vilket är jävligt tråkigt. Fast jag har iofs tvättat och sådant, köpt en ny skateboard å så. Kommer iallafall försöka skriva så mycket som möjligt när jag är i USA så titta in i bloggen så kommer ni se lite fräscha bilder med en beskrivande text om vad jag har gjort under dagen (läs. Intresseklubben).
Godnatt och nästa gång skriver jag från USA. Fräscht återigen.











2 comments:

Anonymous said...

villken tuff bild på dig.
har cathrine klonat dig?? två Hampus är bättre än en (?)
hade fint i NY /kram Sara

Anonymous said...

Jag som gjoert det. Fett liksom