Aug 11, 2007

Drive slow.

Drive slow homie
Turn your hazard lights on when you see them hoes
Drive slow home
If you riding around the city with nowhere to go
Drive slow homie
Live today cause tomorrow man you never know
Ya never know homey might meet some hoes homie
Ya need to pump your brakes and drive slow homie



Yeah im sitting im my apartment listening to some Kanye West just chillin. Really nice day today, just skated some and then went home to just chill ya know. Well ima think i sleep some now.
Yeah, i made some DVD covers for my collection. Theyre nice!








7 comments:

Anonymous said...

Blood Diamond vill jag se när jag kommer ner:)nu är det inte långt kvar. Shoppa nästa vecka:D

Anders Bäckman said...

Riktigt snygga covers och layouterna funkar klanderfritt. Dock är de väldigt lika layoutmässigt och därför skulle alla tillsammans aldrig gå att använda i ett och samma sammanhang (exempelvis i en portfolio). Jag dök ner djupt i din blogg och hittade gamla covers du postat och såg att även de påminde en hel del om detta. Fresh up! ;)

Hampus said...

ok, jag förstår inte riktigt vad du menar. Men gillar du dem så... tack

Anonymous said...

Hur ska vi klara oss nær vi inte har alla dina filmer.....Jag får låna hem några nær vi ses!

Stephanie said...

tja man

du borde lägga in lite softa lipsum på baksidan så det ser autentiskt ut.
meeen jag ger dig 10 av 10 ändå för att de är jävligt fresh.

ps. vad fan gör jag uppe 0718?

Anonymous said...

Trevlig look, trist att dom vanliga omslagen till blood diamond är lika cleana :)

Anonymous said...

Haha, sorry, skulle ju skriva "INTE är lika cleana" (!). *suck* ...