Jan 16, 2009

Hola Göteborg.

Å alla som vandar som nordman i skor på den långa E4:an till stockholm. Vem kysser elin kan man ju också undra, men mest undrar jag om det verkligen var en dvärg eller bara en jävligt kort man jag såg på vägen hem genom TL. Jag peppade Håkan, haha. Jävligt lamt för övrigt mn nu jävlar flyter det rövoin i mina vener och mitt blåa blod känns som det rinner sakta men ännu mer sakta ur mig. Doktorant Bjurlin fyller på med droppet, jag känner mig healad och vacker. Solen skiner in genom mitt fönster och den positiva energin bara väller över mig som ett sjunde mirakel och chansen är inte ens i närheten av misslycka. Lyckan är som den skall vara, böljande och vacker. Sakta ser jag vågorna i horisonten slå bort mot en framtid. En framtid jag gärna ser fram emot, men som samtidigt skrämmer mig som ett mördat litet lamm. Lammet, precis som i lilla huset på prärien känns som en skyskrapa som redan nu känns läskig. Läskig på det sättet at den faktist skrämmer mig. Hampus säver over and out på svenska. Puss

2 comments:

Anonymous said...

så jävla gött kamrat- och vem ska jag hålla i handen kan man undra en dag som denna. är det solen som smeker himlen i en symfoni av regn och solsken eller är det inte så. inte alls. inte så att söndag är dagen då allt tar slut och allt börjar och slutar igen och jag vet fan inte om det ör bra eller dåligt. liksom typ änna. gött mf.
och det är fan inte b som är snbbt det r det inte. inteinteinteinte. njenejnej. my heart will go oooon. mutherfuckin on.

Anonymous said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu