Apr 19, 2007

Ingen bryr sig ju ändå.

Det är ingen som bryr sig ändå därför kan jag vara lite svining idag eftersom detta har varit årets jävla kukigaste dag. Jag rabblar upp det i fucking ordning här.

  1. Försov mig 40 minuter
  2. Glömde min polares nyköpta kläder jag hade med mig till honom på bussen
  3. Fick reda på av min retoriklärare att jag antagligen komma få hålla studenttalet inför hela jävla satans skolan.
  4. Hade en chans att åka till Malmö i helgen för att se Sugarhill gang men hade inte råd för allt i den här jävla världen handlar om pengar hela satans tiden.
  5. Åkte för att hämta min dator som varit på lagning i ca 1 vecka. Visste att de var tvungna att byta ett grafikkort för 1200 spänn men nu när jag kom dit kom de på att även moderkortet var sönder... 800 minus igen... yayy fucking yayy.
  6. Fick reda på att en sjukt oseriös kund jag haft som jag skulle göra en hemsida åt avsa sig vårat avtal. Inget jobb men heller inga pengar till mig. En faktura på 8000 som försvann, lite jävla as skit.
  7. Gav upp hemmet för att åka till Cathrine. Precis när jag sätter mig på den 1 timmes långa spårvagnsfärden går min 2 månaders nya mp3 sönder. I helvete...
Ja det är väl bara det här. Mitt liv är fucking jävla jobbigt nu. Fast varför bry sig, det är ju ändå ingen som gör.
Fuck you!
Godnatt.

4 comments:

Anonymous said...

mm, låter som en riktigt jobbig dag :/

Hampus said...

Lite ja, fast nu är det bättre:)

Anonymous said...

haha okej men det va ju toppen :)

Anonymous said...

härlig dag.